Jag vill inte...

Jag e lite rädd nu, för att imorgon är det sista dagen på sveps det här året. Men jag jag vill inte det... för att jag e rädd att jag kommer dö av ut tråkan, de senaste dagarna har jag suttit och inte gjort ett skit hemma och om jag anar rätt så kommer det vara samma sak efter imorgon. Känns som att jag vill han ågot att göra varje dag för jag kommer förmodligen sitta hema dagarna lång.

Och nej jag har absolut inte det minsta lust att spela något, jag har försökt flera tillfällen nu men jag fastnar bara inte med något. istället sitter jag här och bara glor in i min bakgrund på skärmen och lysnar på musik och det är jag rädd för att göra hela den här tiden efter imorgon... ush vad ska jag göra?

Okey något lär det ju hända ska träffa Laila, Kalle och Emma på lördag vilket är ju jätte trevligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0