konstigt?

Humm ja... hur ska man börja, snart är det nyår och det är mörkt och kallt ute... borsett från det kalla så måste jag säg att jag gillar när det är mörkt ute på något sätt men missförstå mig inte fel jag gillar även sommar när det är soligt och ljust ute men varma sommar nätterna är nog det bästa.
På natten känns det som att det är mera "skrämmande" och gå ute eller något just pga att det är mörkt och fantasin springer fritt.
Men jag har altid gillat läskiga saker, som en skräck film kan jag sitta och garva till.
 Något som får mig och rysa i rygg raden... haha ahh jag älskar det för man känner värkligen hur man vill springa iväg då och man får bara en thrill av att inte göra det.

Oket låter det konstigt? det gör det nog säkert men whatever typ. I got a wicked mind, what can i do about it?



Men om man tänker på vad jag skrev i förra inlägged att jag va rädd att det skulle sluta med att jag sitter hemma och inte gör något alls, ja jag e glad att medela att det har inte alls varit så. Jag har haft en massa springande och träffande och görande och bara haft... två dagar tror jag för mig själv helt och det räcker precis för min den.

Hade jätte trevligt idag med Emma, Kalle och Pingu och imorgon blire nog en rejäl fest, första nyåret som jag inte sitter hemma så om alting går "bra" så... ja.. det blir nog något att minnas på ett sett eller annat.

Det är helt chill... hehe...

Ja stavfel finns, men ni kan läsa det så what the heck do i care?!

Kommentarer
Postat av: emzi

FEST! :D

2008-12-31 @ 00:22:29
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0