Glömde nästan... o.o

Lite sent att skriva men ja jag har ju lovat att göra det hehe... får gå lägga mig direkt efter det här men som sagt i helgen har dat varit en hel del saker som hänt, typ fredagen så va jag, Emma och Annat ute i stan och sen kom vi hem till mig frö att göra plättar, det gick lite dåligt i början med tanke på att det va så länge sen jag gjode det men det gick bra till slut ändå. Efter det skulle vi kolla på film men det blev inte mycke för filmen buggade upp sig sen skulle jag få lite FF musik till Anna på skivor men sen dog datorn också... ugh allting samtidgt. Men... men sen lördagen så va det inte så mycke igenligen bara jag och Anna som gick runt på stan för att hon skulle jul handla så det va helt trevligt.

Söndagen däremot va det faktisgt roligt även fast jag fös ganska mycke men jag va med min mamma och Emma ner till stan för att kolla på jul gatan när dom öppnar den, ja typ jultomten som åkte genom där och det va så mycke folk så det inte är sant hehe men Emma blev glad i alla fall för hon fick en balong. Kanske borde ha tagit en själv också till Chips för han värka gilla det rätt mycke.

Okey det va det som hände i helgen så ska jag åka på en kryssning efter nyår till sverige har jag fått reda på och jag hopas Emma och Anna kan följa med på den för det skulle bli skit skoj!

Fast nu ska jag sova för nu e jag trött och jag ska orka åka till sveps imorgon också hehe, God natt!

Kommentarer
Postat av: emzi

Min ballong lever ännu även om den börjar bli ganska så golvliggande.

2008-11-25 @ 06:13:23
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0