Kvälls blogga

Ja ni, det känns för tillfället att det är lite dåligt med bloggning för mig. Kommer på så mycket om dagarna vad jag kan skriva och så men sen när det är tid att skriva något så blir man helt tom i tankarna.

Men Emma ska till sverige Imorgon i alla fall, kommer sakna dig då! Så är jag nyfiken på att se hur hon ser ut efter att varit hos frisören. Känns som att jag kommer sitta va så avundsjuk på alla för det är typ tre stycken där på Sveps som har gjort något med sitt hår och jag kan inte göra något för att jag måste låta mitt vila... Okey möjligtvis så kan jag klippa det men jag är inte helt säker om jag ska ha långt eller kort.

Sen som jag sa tidigare så ska Anna komma till mig vi ska bland annat på bio imorgon, kolla på Max Payne... jag tror det kommer va bra i alla fall. Vi ska nog även fotografera lite också... ja får se. Måndagen har man ledigt också vilket är jätte skönt.

Ja jag tror inte det finns så mycket mera att skriva nu förutom att gå sova... Hehe, god natt!

P.S
Okey jag borde komma på bättre rubrik till mina blogginlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0