Lådor....hjälp? ó.ò

Okey idag när jag kom hem så va det fullt med lådor i hallen, för min mamma har varit till sverige för att hämta lite av våra saker som är kvar där och i telefonen sa hon att det va massa av mina saker men så va det inte.
Igentligen va det bara en av lådorna som jag va nöjd över, I den fanns alla mina gamla spel PS, PS2, GC och SNES... Inte för att jag vill spela dom, men många av dom spelen är värda mycket pengar nu förtiden eftersom dom är så sällsynta. Jag är glad att jag har min Final Fantasy samling hemma i säkerhet nu!

Men det jag fortfarande vill ha hit så snabbt som möjligt är mina manga böcker och mina Final Fantasy figurer som jag fick av min kompis när jag fyllde år.

Annars så va det mest skräp som kom med som jag inte vill slänga men ändå har ingen nytta av att ha... ush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0