Fre&Lör

Oh shit, donno vad jag ska säga förutom att jag är helt slut i benen!

Har varit borta hela tiden sen kl 12 på fredag och kom inte hem fören efter kl 6 idag... nä men som sagt i fredags så träffa jag Emma och Anna på stan sen skulle Anna köpa hårfärg och när vi väl kom till Backstreet shop så Köpte Anna lite kläder.
Eftersom dom hade ett erbjudande att ta 3 betala för 2 och hon hitta bara 2 st byxor hon ville ha så fick jag välja den 3e för mig själv och dom kostade over 60 euro annars men nu fick jag dom för 30 euro så både jag och Anna tjäna på det.

Sen så va vi hemma hos Anna fixa till hennes hår vilket blev jävligt snygg, första gången jag färgar långt hår så det va lite svårt... hehe. Sen skulle Emma hem fast jag stanna kvar och vi hyrde en film Final Fantasy Advent Children. Så blev det sen så jag sov över hos henne, nästa morgon så va jag tvungen och komma igång snabbt för jag skulle träffa Emma kl 11 på hennes metro station så jag han hem i ungefär 30 min innan jag skulle iväg igen.

Men sen så träffa jag Emma och gick med henne för hon skulle på träffa kompisar... fast det blev inte så lyckat. Ush jag måste säga att jag mådde lite dåligt själv där för att jag inte kunde göra något för att fixa till det för Emma för hon blev ju så besviken. Alltså jag är den typ av person att om någon som jag bryr mig om mår dåligt så vill jag göra något att den personen ska må bra och om jag inte kan så får jag typ ångest eller att jag känner mig onyttigt... ja det är svårt och beskriva vad jag menar.

Ja sen så träffa jag Anna igen och vi gick på en bokmässa, det va såååå mycke folk där men det va jätte trevligt i alla fall så jag e glad att vi gick dit sen efter det så skulle jag hem.

Ja jag orka inte ens öppna datorn när jag kom hem utan jag gjorde sälskap med min mamma och hennes kompis bara för att vila ut mig lite efter allt gående idag.

Kommentarer
Postat av: emzi

Det enda jag kan säga är TACK. tack för att du var där. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort annars.



Nu skall jag sova.

2008-10-26 @ 00:10:29
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0