Tsukicon (del: 1/2)

Kommer dela upp den här i två delar för det är för mycket för att skriva allting på en gång har så mycket att berätta om båda dagarna och jag orkar verkligen inte nu och så har jag inte riktigt tid heller... måste hjälpa mamma med gardinerna.

Men i alla fall jag har haft så fullt upp så jag inte haft tid och på grund av vissa saker inte haft möjlighet och skriva blogg.
Jag kan uppdatera er lite att i Fredags efter mitt sista blogg så åkte jag till Emma och sov över hos henne vilket jag är super tacksam för att jag fick, tack Emma!

Sen Lördagen så fick jag åka hem tidigt för att hinna byta om och åka iväg för att träffa Emma och Anna så att vi skulle gå vidare till Tsukicon! yay!

När vi kom dit så va det lång kö och det va lite kallt men det överlevde vi i alla fall, när vi väl kom in så va det så jävla cool hur folk klätt ut sig. Det första vi såg där va en finsk kille som kunde spela gitarr och sjunga på japanska... hur coolt är inte det?

Så hade dom en cosplay uppvisning och även en Lolita uppvisning jätte snygga och söta kläder hade dom i alla fall.

Ja det va en hel del trevlig underhållning hela dagen.

Mina två favorit dräkter jag såg va bland annat tre personer vilket två va utklädda till Zack från Final Fantasy 7 och sen en som va klädd som Cloud. Sen såg jag Miku-Chan (Hatsune Miku) som någon va utklädd till och hon va så fin och passade in i den och jag fick en jätte bra bild på henne också!

Jag fick en massa fotografier från lördagen och söndagen som jag får jobba på och lägga upp på min hemsida... alltså minnet blev fullt idag haha så mycket tog jag. Om någon vecka kommer ni hitta bilderna i gallerian på min hemsida kommer förmodligen nämna det i här när det är klart.

Sen så har jag skaffat en lite lättare adress till min hemsida vilket är www.beyond-loves-shadow.tk

Thats about it for today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0