Hemma i värmen.

Okey idag har varit lite oväntad dag, jag tycker den har varit jobbig i början på något sätt massa saker hänt och så vidare så man har själv blivit lite irriterad typ.

Men som tur e så fixade sig allting, efter att jag, Emma och Laila varit hos Anna idag och hjälpt henne fixa vinden så åkta laila hem då och så skulle Emma och jag Hemmåt som sagt jag kunde ta tåget direkt in till stan och hoppa på mentron och va hemma för typ kanske 2-3 timmar sen.

MEN! Det slutade med att jag följde Emma hela vägen till hennes pappa och hoppa på bussen där och kom in till stan. Saken är det att vi promenerade hela vägen vi gick lite extra lång väg för att kolla på ett hus där Emma bott förut.
Det roliga är att jag frös inget förutom fötterna lite och det va så jätte mysigt och trevligt att bara gå och prata med Emma samtidigt som det va så fint, det hela fick den där tröga/stress/irriterande känslan att försvinna som jag hade då när vi gick från Anna.

Men jag måste tacka Emma stort för den fina promenaden, du är så söt! ^^

Kommentarer
Postat av: emzi

Tack själv! :)

2009-02-08 @ 15:46:35
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0