New place.

Okey Emma va så söt och tyckte att jag skulle blogga och av någon konstig anledning så har jag så svårt och säga nej till henne hahahah.


Men i alla fall nu har jag bytt praktik platts, från Sveps till Digital Chocolate.

Idag va min första dag och jag måste säga att det värkar jätte trevligt där... det finns bara en liten sak som jag tycker är dö trist... Att jag kommer förmodligen äta ensam varje dag för att jag är den ända där som får gratis mat på caffeet där nere som finns och de andra äter ute på andra ställen istället för att maten är inte värt pengarna på caffeet. Så även om jag lär känna folk där så kommer jag få gå själv på lunchen om jag inte spenderar pengar och äter någon annan stans... vilket jag inte har riktigt lust med.

Men annars så visa det sig att de har två rum där man får vila, de har en hel del spel där det jag såg va i alla fall x-box 360, came cube och antingen va det en playstation 2 eller 3 kanske va en 3a för det va trådlösa kontroller. Man kan nämligen gå dit även på helger och sitta om man vill eller efter att man slutat för dagen så kan man gå dit. Ibland  har dom även på kvällar träffar där de kommer dit och chillar lite.

Annars så fick jag lära känna programmet idag jag kommer använda som sagt jag kommer pröva på spel till de nya mobilen som kommer ut så att de funkar som de ska, och sen rapportera alla buggar jag hittar.

Möjligtvis annat om jag inte har något för mig att göra.

Men nä snart ska jag sova nog börjar känna mig trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0