Det va lite...

So... yet another sundown and another start of a new day in this endless circle of hope.

Okey idag händer det lite, ska träffa Emma och hon undrar nog säkert för det är en liten suprice för henne i början. Är inte överaskningar roligt? man vet aldrig vad det är även om de flesta gångerna man blir besviken på att det inte är något så jätte specielt. Ja jag gillar överaskningar i alla fall, de är så... chocking hahaha(bli inte räd nu bara Emma ~grin~). Men sen efter det så ska vi gå lite till affärer, backstreet shop och cyber shop för jag ska köpa någon typ av byxor och ett bälte med små värskor på som jag velat ha länge kanske en tröja också får se måste spara lite pengar ändå, god... money is like a plague.

Sen satt jag och räkna ihop mina låtar idag som jag har... jag kom upp till 5650 låtar sammanlagt det är ganska mycket men det ska nog bli mera tror jag... det är nog en sak man inte kan ha för mycket av.

Ja nu e jag hungrig så jag ska ta checka vad som finns i kylen att äta sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0