So much to do so little time.

Senaste tiden har jag haft så mycket att göra, jag vet inte hur jag hinner med allt men det blir nog helt bra planerat ändå till slut.
Nu på fredag eller söndag är det planeringar... ja dra ut och dricka lite, spela biljard och chilla. Men jag e lite osäker på hur jag ska planera alting för meningen va att vara ute på fredagen... men sen finns det andra saker som gör så att man kanske måste flytta det tills på lördag. Ush det känns som ett chaos just nu men det ordnar nog sig på ett eller annat sätt.
Hade en kryssning på kommande till sverige på Måndag men eftersom jag inte fick ledigt från Sveps så blir det inget för min del vilket är lite synd men å andra sidan så är det bara jag som sparar pengar på det.


Så har jag hört att Ludde har startat en blogg haha det va lite cool han hade en blogg förut men sen sluta skriva i den, blir intresting att se hur länge den här håller ut hahaha.Sen har även Emma en ny blogg som hon bytt till.
Jag förstår inte riktigt iden med att byta blogg för då har man ju inte allt man skriver på en och samma ställe längre.
Skulle aldrig kunna byta blogg själv men ja det e inget fel heller att göra det.

Idag har dagen varit jobbig i sveps, det känns som det bara varis massa bråk/whine tänker inte gå in mera på detalier om det i alla fall och sen att Emma bara hade en macka med sig som lunch ush jag tycker så synd om henne. Så jag köppte en kött piråg till henne även fast jag viste att hon inte vill gärna äta kött men seriöst jag kunde ju inte bara se på henne äta en liiiiiten macka när hon ändå va rätt hungrig eftersom jag hörde hennes mage kurra vid ett tillfälle hehe.

Men Efter sveps idag så skulle jag och kalle träffa laila nera i stan och ta ett par och spela biljard det va skönt och avslappnande men biljarded gick inte så bra för min del känns det som, kan vara att jag är så trött idag.

Men men nu ska jag ta det lite lungt och kanske sitta och leka lite mera med Adobe After Effects och se om man kan lära sig lite mera av det.

Kommentarer
Postat av: Ludde

2009-01-16 @ 11:27:38
Postat av: Ludde

Mongo klickade skicka på förra utan att jg skrivit något -.- Men denna blogg kommer hålla länge! vänta du bara

2009-01-16 @ 11:28:26
Postat av: emzi

Det var en hel macka. Normalstorlek! Tänk! Den var inte alls liten!

2009-01-17 @ 00:08:53
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0