Att få saker...




Vist är det altid fint när man får saker som normaltvis kostar mycket/är sälsynta men ändå något man vill ha men inte vill riktigt sätta pengar på.

Ja jag tänker inte säga hur, men jag kan garantera att det va helt lagligt sätt som jag fickk två telefåner idag!
Först när jag skulle testa den där Sony Ericsson så fick jag inte igång den med kortet för den sa "sätt i SIM kort" även fast det va i. Jag trodde det va fel på den så jag tänkte lämna den typ på marken och se om någon idiot plockade upp den.

Men som tur e så gjorde jag inte för när jag testa den hemma igen så funka den helt perfect! Jag hade en likadan fast röd innan den men eftersom den va... ja röd och min mammas så va det låte så där "jag skulle vilja ha en egen" och nu har jag en så det känns skönt.

Den andra är bara söt, för den e såååå liten! ja kan man få något bättre på en dag?

Jo det kan man faktisgt, det fina lövet där bakom fick jag av Emma idag när hon skicka ett SMS och gjorde mig helt nyfiken när hon sa att jag skulle kömma förbi sveps för hon hade en överaskning att ge mig. Ja jag vet att för många kanske det inte ser så specielt ut men ja... den är mycket speciel på sitt sätt!
Ja jag är ju Emmas lilla löv som nämndes förut i hennes blog ^^

Ja nä nu ska jag nog ta och njuta av min cola och byta till något mjukare, skönt att man få sova ut riktigt ordenligt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0