Försenad.

Okey jag e lite sen med att skriva det här inlägget, med tanke på att jag lova en viss person att jag skulle skriva i min blogg redan igår innan jag gick och la mig. (sorry för förseningen ^^)

Men ja jag vet inte riktigt vad man ska berätta om, det vanliga i guess.

har ju varit på digital chocolate nu en stund och det e lite si och så med det.
Känns inte som min grej och några vägrar acceptera att det inte finns något skäl till det utan det bara känns inte rätt.
Men det kanske blir bättre nu ändå för att från imorgon så ska jag sitta med lite level design så jag får skapa något igan vilket känns härligt!
Jag känner igen mycket av det systemet programmet använder från andra program där man kan göra egna baner och så vidare så det lär inte bli något problem.
Så jag hoppas att det känns bättra att jobba med det, jag e nog den personen som gillar att vara kreativ, göra saker och tänka på nya idén.

Ja helgen är nog inte så där jätte packat planerad men lördag blir typ fest hos anna så jag ser fram imot det.

felstavningar finns, men jag skyller på lathet av att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0