Vadå Rubrik!?

Blir lite sent med bloggande idag, fast det spelar nog inte så stor roll... Ja vad ska man berätta... Kan ju börja med att säga att vårat projekt på Sveps på att förnya reklamen för sveps i vitrinet går bra och kommer se skit snyggt ut.

Annars så donno... Ja jag borde få upp mina bilder på hemsidan det är stor tid att uppdatera den så att det finns något nytt där sen så borde jag börja göra lite mera bakgrunder... Har inte blivit så mycke gjort av det på senaste tiden för att Emma och jag snackar kanske ganska mycke på fritiden i sveps som vi har... Hehe ja det är väl en bra sak ändå.

Ja på tal om Emma så va jag nyss hemms hos henne för att dom skulle ha windows XP på en dator och jag råkade ha det så då kunde jag hjälpa dem lite vilket va trevligt. Kolla lite på Tv också sen innan jag åkte hem, nu känner jag mig trött så jag ska nog sova snart om en timme typ eller så... Ja vad mera kan man säga.

Känns som att jag skulle behöva spica upp min blogg eller hemsida med något, donno om någon har nån ider på vad jag kan göra som saknas kanske? Ett forum kanske... Haha ja, det skulle nog va ganska dött ändå.

Kommentarer
Postat av: josefina&Emelie

Tackar så mycket =)

2008-10-28 @ 14:27:49
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0