God kväll.

Emma har tjata på mig lite då och då att jag borde blogga, jag håller faktisgt helt med henne om det... Men jag har haft lite svårt för det den senaste tiden jag vet inte varför bara borde blogga ändå utan att tänka på det.
Men det har varit lite mycket på gång hela tiden också känns det som och att jag inte riktigt fått tid för mig själv även fast jag e hemma varje dag efter sveps. Och då känns det som att jag har annat jag vill göra och därmed hinner inte igenligen blogga så mycket. Jag har förmodligen tappat en massa läsare nu för att det inte står något nytt i min blogg...
Kalle sa även att jag borde ändra min bloggs design vilket jag tycker själv också.. Men jag vet inte riktigt hur och vad, typ göra en banner som känns personiliserad(är det ett ord ens?) och jobba på bloggen lite mera och göra den mera intressant kanske.

Men men ja idag ska jag på film med Anna och Emma sen imorgon blir det inflyttnings fest hemma hos Anna mera än så vet jag inte om det ska hända något mera i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0