Smile.

Att le är en bra sak, det borde nog alla göra det finns inget fel med det men the point är...

De senaste dagarna har jag blivit tillsagt två gånger att jag borde le, det gör mig lite orolig på någotsätt. Ler jag värkligen så lite så att folk behöver påminnam mig om det? ja jag vet inte men vist känns det bra när en helt främmande person klappar en på axeln med och säger åt en att man inte ska se så deppad ut och att man bord le. Det ger en sån där varm kännsla att det finns folk som faktisgt bryr sig.

Men men, eftersom jag inte skriver så mycket i min blogg nu för tiden så kanjag säga att det går helt okey för mig på sveps, har inte gjort något med min hemsida. Annars så förutom det så har det varit en hel del springande hit och dit, även Anna har åkt till sverige vilket känns tråkit för det är så tomt när hon inte finns till här. Men så är det när man blir van att vissa personer finns runt om kring en och sen försvinner de för en stund.

Sen så är det snart jul och nyår då blir det att bara chilla, ta det lungt hemma eller kanske hitta på något om någon kommer på något förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0