Back home!

Som ni nog märker så har jag inte skrivit något igår vilket va på grund av att jag inte varit hemma, hade film kväll hemma hos Anna igen och så va även Emma och hennes bästa vän Zan där så va hela fyra stycken. Så det blev mysigt och trevligt men att kolla på 3 filmer i rad är inte så jätte bra man kände sig lite slut efter den sista. Vi hade förberett oss ganska bra men det blev inte så mycket uppätet och drickande av det vi hade köpt så det kändes lite synd, men det finns flera dagar i alla fall.

Ush vet inte riktigt vad mer jag ska skriva... eller ja jag vet men orkar inte bara just nu tänka på hur jag ska skriva, seriöst trodde det va lördag idag först... ja jag är väl lite halv sovande än...men aja jag får skriva det kanske lite senare nu vill jag bara gå och hitta något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0