Fading thoughts...

Jaaaa ni... idag fick jag min hemsida uppdaterad igen så att det finns lite saker av intresse i alla fall, inte jätte mycket men bättre än inget.

Sen va det något jag hade i tankarna att skriva för en stund sen när jag tog en dusch men nu har jag glömt bort vad det va... typiskt eller hur? Men jag kanske kommer på det senare då.

Sen fick jag och Emma en snabb men intressant lektion av att använda kamera idag, ush det är så mycket med massa saker man måste tänka på när man använder en mera professionell kamera. Men jag börjar få in det i huvudet i alla fall... hehe.

Sen så önskar jag att folk kunde skriva lite mera kommentars så man vet lite vilka som läser min blogg, Emma du är duktig på det så du behöver inte oroa dig, hihi. MEN DU LUDDE ZOMG! jag vet att du läser min blogg men skriver aldrig något!
You make the panda sad :(

Kommentarer
Postat av: Kimmen =)

Jag läser också! ;) ;)

2008-10-16 @ 21:35:05
Postat av: emzi

Jag är bloggproffs så jag måste veta hur man kommenterar liksom. :D



Nej fan nu skall jag sova.

2008-10-16 @ 22:06:01
URL: http://izme.blogg.se/
Postat av: Ludde

PFF XD ok då jag ska börja kommentera :P

2008-10-16 @ 22:37:51
Postat av: Anonym

No sad panda. :(

2008-10-19 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0