Tsukicon (del: 2/2)

Ja då kan jag berätta mera  för er som är intresserade att höra vad som hände på Tsukicon.
Men i alla fall det jag inte nämnde i del 1 va att på Lördag kväll så såg vi Sincrea live! yay ^^ så jävla härligt band måste jag säga.

Sen Nästa dag på Söndag så det första vi kolla på va Final Fantasy F&D event, trodde det skulle va lite mera om final fantasy men även det som va tycker jag va jävligt roligt det va underbart att se.

Här följer 3 linkar till filmen från den för er som vill och orkar kolla igenom, man kan även se mig och Emma i den men tyvärr så är det litet och suddigt så mera tänker jag inte berätta. Bara vi två som vet var vi är ;) hehe...

Del 1/3
Del 2/3
Del 3/3

Men efter det så va det autograf signering med Sincrea men jag hade inget att signera på och det billigaste man kunde köpa något att signera på va 10 euro vilket jag inte ens hade råd med. Men dom lär nog komma igen för att det sista event va Q&A med dem och det va en massa bra frågor men det som blev självklart va att dom tyckte om att va i finland också! haha det är så coolt att få höra det!

Imorgon blir det en intressant sak också för min och Emmas del, men det tänker jag inte avslöja än vad det är utan det får ni veta senare ^^

Men det va nog allt för idag!

Kommentarer
Postat av: emzi

Jag kan bara säga omg.

2008-10-20 @ 18:16:13
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0