Oh god!...

Det va rätt intressant dag idag på något sätt även om det hände ett litet missöde senare på kvällen.

Idag på Sveps så fick jag ganska mycket gjort, jag är så glad att jag kunde hjälpa Emma med sitt lilla stop på att hitta på något att göra så vi gjorde en jätte fin affisch idag tillsammans det va faktiskt hur kul som helst att jobba tillsammans än att göra en själv.

Haha jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utan att få min och kännas som att jag upprepar vad Emma skrivit i sin blogg.

Men jag kan säga att jag tyckte activeark besöker vi va på idag va jätte bra planerat jämfört med de tidigare besöken vi gjort till andra ställen och det känns som man verkligen fick något ut av det vilket va jätte bra.

I alla fall så efter Sveps så tycker jag det va jätte trevligt av Emma att följa med till mig. Satt och dela en pizza och kolla på TV, men vi måste planera nästa filmkväll ju!

Det lilla missödet jag nämnde tidigare va att efter jag följt Emma till metron när hon skulle hem så kom jag hem och kom på utanför dörren att jag vill gå köpa något gott så jag gick in för att dricka lite vatten och lägger mina nycklar på bordet som jag gör när jag kommer hem av en vana.
Men eftersom jag normalt vis inte lägger dom på bordet när jag bara kommer in och ska göra/hämta något, så klart så skulle jag glömma där... hur illa är inte det?
Som tur är så har min mormor extra nycklar så jag fick hoppa på nästa buss hem till henne för att hämta dom.
Men det va inte så dåligt heller det va faktiskt trevligt och sitta där och prata med henne...
Försöker övertala henne att köpa en kamera till mig som är både min julklapp och födelsedags present, jag skulle bli skit glad om jag fick det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0