Oväntat händelse

Idag hände en ganska skrämmande sak på vägen hem, det va en fullgubbe som kom fram till mig och börja påstå att jag hotat han förra året med en pistol. Han vägrade flytta på sig och tänkte gå på mig men som tur är så lyckades jag sparka till han så han gick åt sidan så jag kom förbi. Ush jag är inte den typen som gillar att bli aggressiv mot folk oavsett vad, men jag hade inte mycket val där. Jag är rätt säker på att han blandar ihop mig med någon annan person för det hänger många killar utanför min trappingång som klär sig i samma stil som jag och jag har hört att dom inte direkt är någon bra sällskap. Men som tur är så blev det inget värre av det...


Annars så har dagen varit lugnt och imorgon blir det nog bio med Anna, förmodligen blir det Eagle Eye tror jag den heter. Kanske lite fotografering också i helgen skulle sitta fint får låna kameran över helgen från Sveps så att man har något att fotografera med.

Finns en väldigt vacker låt jag tänkte dela med mig av idag, lyriken är så underbart vacker.
Det är en musik video som någon gjort till ett spel men spelet har inget med musiken att göra, dom passar bra ihop ändå.





Kommentarer
Postat av: emzi

Fy fan vad jobbigt.

2008-10-02 @ 21:59:43
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0