Måste få!....

Shit alltså idag när jag och Emma gick runt lite Antila som är en stor affär där som säljer allt möjligt så kolla vi på olika affischer och jag såg en ny HIM affisch där som jag MÅSTE ha! önskar jag hade råd med den men jag får ju pengar snart så!

Sen så har det varit prat om att gå på Tsukicon (sidan är på finska) vilket är en japansk pop-kultur händelse som riktar sig till musik, anime, manga. Ska bli fett kul!


Linn en kompis till mig från Norge fick för sig att göra en blogg också,  hon bad mig göra en banner dit vilket jag fick gjort idag så får se när hon får upp den på sin blogg. Jag hoppas hon blev nöjd med den i alla fall. Haha ja nu får man börja vänja sig vid att läsa norska också.

Annars har dagen varit helt bra men lite trög, jag har ingen som helst anledning att klaga än hehe... resten av dagen blir det nog mest TV tittande och kanske lite spelande om jag inte hittar på något annat.

Kommentarer
Postat av: Linn

TACK!! :D Love the picture ^_^<3

2008-10-06 @ 16:52:01
URL: http://couldnotcareless.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0