Den här helgen som gick, typ zomg.

Okey, sorry att jag kanske inte har skrivit så mycket på senaste tiden. Ludde börja redan klaga på mig :( så jag får ta och skriva något nu...

Men tänkte säga att från och med nu kommer jag förmodligen inte skriva något på veckosluten för det känns för... hur ska man säga... Jobbigt att tänka på det om man har haft mycket att göra eller att man kommer hem sent, så det som händer på veckosluten berättar jag istället på måndag då om det finns något viktigt att nämna.

But... about this weekend...

Det hände lite i helgen inte så jätte mycket, typ i fredags så köpte jag en jacka vilken va dyr sen så blev det bio och jag och Anna såg på Death Race en helt bra film tycker jag. Lätt värt pengarna... Så va vi hemma hos mig sen på lördag och kolla på två filmer till Shaoling Soccer och Cubic. Men söndagen va lugn, va lite bakis så inte mycket man ville göra då men det behövs väl inte alltid vara något att göra.

Oj sen glömde jag nästan säga att jag och Anna va till brunsparken och fota på kvällen och fy fan vilken fin bild vi fick... okey vi fick flera än bara en fin bild men jag tänkte visa den finaste av dom



Sen så kan jag ju nämna att jag kom igång igen med att träna Hiragana igen samtidigt som Emma kom igång med att skriva vilket hon haft mening att göra många gånger <snäll klapp på huvudet> ^^

Sen på tal om Ludde han linka en skit roligt film till mig... haha den är så dålig så den blir fett bra. kan nog inte sluta garva när man kollar på den!



Okey nu sitter Ludde och stör mig på msn så jag kan inte fokusera på att skriva mera så det får räcka för idag...hoppas han är nöjd i alla fall.

Kommentarer
Postat av: emzi

Haha. Jag är så duktig! :D

2008-11-12 @ 22:09:58
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0