Död blogg :(

Jag e medveten att min blogg är lite död just nu för tillfället och Emma har tjata på mig då och då at jag måste skriva, vilket jag håller med helt hehe... Har själv varit lite typ vad ska man säga... haft lite dåliga dagar och inte bara orka skriva något.

Men ja, jag har köpt en bok som jag ska börja läsa... eller har börjat läsa i alla fall. Kanske lite svårläst men det går ändå boken heter The Legend of Drizzt. Det är en fantasy bok som handlar om en karaktär som heter Drizzt, för er som känner till Bauldurs Gate och deras fantasy värld har säkert hör om Drizzt tidigare.

Har inte riktigt hunnit updatera min hemsida heller däremot har jag gjort ett flertal nya hemsidor även hjälpt Emma att göra en så jag hoppas att hon e nöjd med dig själv och sitt arbete för det tycker jag hon ska vara.

Och lite planeringar nu i helgen har jag också men det berättar jag om på måndag... jag lovar!

Kommentarer
Postat av: emzi

I'm going to keep you to that promise. :P

2008-11-21 @ 21:54:46
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0