För mycke...

Det känns som att jag har för mycket att tänka på just nu, sen så är det som att jag får ångest av att inte skriva något i min blogg även fast det inte är något farligt alls samtidigt som jag får en liten känsla av att det är onödigt och skriva blogg... jag vet bara inte just nu. Så har jag hur mycket som helst att berätta... eller en del i alla fall men känns bara som att jag inte pallar att tänka igenom det och berätta...

Det har inte varit någon dålig dag på något sätt  även om det jag berättat nu får det att se ut så, jag tänker bara för mycket på saker och händelser omkring mig. Jag är typ rädd för något, skulle man kunna säga...

Däremot så hitta jag en riktigt gammal låt som jag lyssna på för länge sen om någon skulle vara intresserad.

P.O.D - Satellite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0