Uttråkad eller bara uttråkad?

Gud, måste säga att igår och idag har nog varit dom trögaste dagana på sveps hit tills.

Men det är inte så farligt ändå jag och Emma har hittat på en egen sak att sysselsätta oss med under den här tiden. Har själv inga bilder men annars så kan ni läsa Emmas inlägg för att se vad det handlar om. Haha ja jag tycker det är jätte gulligt med bollar och ruter och vad man kan hitta på med lite papper, kludd och med bläck pennor i olika färger.

Själv har jag börjat spela lite piano nu... eller ja det är en keyboard men det är svårt som satan ju. Kan början av en låt från Zelda som heter Saria's Song å jag älskar den låten det är en sån låt man kan nästan lyssna på over and over again.

Men ja för er som undrar hur den låter så här har ni den... Och tjejen i videon är Saria. (duh)




Sen så har vi en annan låt som jag vill lära mig det kommer från Final Fantasy 9 och den är också helt underbart vacker.
Har haft den i huvet hela dagen idag typ.
Det här blir en dubbel video inläg så här har ni en video med den låten... Melodies Of Life på engelska




Nej nu ska jag gå sova så man orkar upp imorgon, nu blir det lite sent igen... typist! :(
(orkar inte rättstava pg trötthet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0