Skriva

Okey idag på sveps hade jag lite tråkigt så jag börja skriva på en fantasy berättelse och jag tycker den blev ganska bra jag får sätta upp den senare någonstans så folk får läsa den. Sen registrerade jag mig på X3M website och heter Fitchy där också kommer kanske börja skriva mera där men jag ska försöka hålla båda uppdaterade på något sätt.

Men ja jag hade trevligt igår med Emma och Laila när vi va på STK vilket tillhör också X3M och lite därför som jag registrera mig där, sen så sa Emma också att jag kunde göra så jag tänkte varför inte har ju inget att förlora på det.

Imorgon ska jag köpa en dyr sak... kommer kosta hela 89-99 euro beroende på vilken jag väljer hehe ja jag får se, måste se om de passar mig också om inte så blir det något annat billigare men jag hoppas att i alla fall en av dom passar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0