Blä för jobbigt haha.

Okey hade en bra ide att skriva och följa Final Fantasy 8 igenom när jag spelar det men redan efter en halvtimme blev det trögt och spela och skriva samtidigt så jag tror jag skippar både spelet och skrivande kanske försöker senare någon gång i framtiden. Som sagt, spel värkar inte va min sak länge, vilket är bra.

Ush på sveps idag så hade vi typ "övningar" hela dagen och det va roligt och se andra göra dom men själv kändes det så där jätte dåligt för jag är inte den där typen av person som är van och göra såna övningar. Där man lossas att man ska på arbetsintervju och andra liknande saker, jag va med på två övningar (räknar inte med den första för där behövde jag inte göra mycket igentligen)... och imorgon ska vi fortsätta...nä fan jag kommer nog bara kolla på när andra gör något.

Emma däremot ville inte heller va med och jag förstår precis att hon inte ville, jag får nog hjälpa henne undvika det imorgon för han är rätt tjatig om att man ska va med även fast han sa att han inte kommer tvinga någon va med.

Kommentarer
Postat av: emzi

Det är nog bra att jag har dig. :)

2008-10-09 @ 18:03:35
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0