Galen ide... haha

Själv har jag kommit ur duschen precis vilket känns skönt.

Men jag har funderar på en sak... Ni har säkert stöt på något liknande men i alla fall här om dagen så lyssna jag på en HIM låt (duh) som heter For You. Men i själva lyriksen går det...

In the grace of your love I writhe in pain
In 666 ways I love you and I hope you feel the same

Och det gav mig en helt galen ide... att öppna ett nytt text dokument och bara börja skriva "i love you" på 666 olika sätt...
Det låter ganska omöjligt men så som jag tänkte så tror jag säkert att det går att komme en lång väg i alla fall.
Men ja problemet är att komma igång och utföra eller försöka att utföra det i, det skulle ta sin tid... hehe.

Ja Emma du vet ju hur det är att du vill skriva men inte kommer igång haha så känns det för mig med det här. ;)

Kommentarer
Postat av: emzi

Stackars dig. Men cool idé!

2008-10-22 @ 22:02:01
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0