Halsband

Ja, har nog inte så mycket att skriva om dagens händelser, men som jag nämnde tidigare så va det något intressant som jag såg framemot idag. Vilket var... okey vad ska man kalla det... typ... känns som min hjärna står stilla nu... va fan...
Okey, okey men vi säger att det va bara "något" där man fick pröva på att göra ett eget halsband eller armband från olika stenar. Jo det e nog mest en tjej sak, själv va jag den ända killen där hehe men jag tycker det va skit skoj ändå lyckades göra ett fint halsband till mig själv, även Emma gjorde en skit snygg halsband. Kanske kan fråga Emma om vi ska ta ett foto på dom tillsammans så man kan sätta upp en bild.

Sen vet jag inte om det va så mycket mera intressant som hänt idag att berätta om inget nytt om min hemsida eller något annat heller.

Men för att spica upp det här hela så kan jag visa er en jätte vacker WoW bild som jag tagit för länge sen.

 

Kommentarer
Postat av: Theredon

Båten från Menethil Harbour, aye ;) ?



-Kalle-

2008-10-30 @ 13:16:49
Postat av: Fitchy

Ja jag tror det stämmer, haha va så länge sen så kommer inte ihåg ^^

2008-10-30 @ 15:26:37
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0