Helg!

Fredag, åhh va skönt speciellt när man har lite planer på vad man ska göra. Ska träffa Emma och Anna senare idag och det blir bio!

Och idag så fick vi ett erbjudande på Sveps att dom som vill följa med till något( ja jag är dålig på att komma ihåg vad saker heter) och det ska finnas musik där och annat roligt så det blir nog trevligt, även Emma och Anna kommer dit! Men i alla fall så bara för att vi följer med dit på en Lördag så kommer vi få en ledig dag nästa vecka så klart man tackar och tar emot då!

Det blir ingen fotografering på grund av planerings ändringar men ja det gör inget få ta det längre fram.

Nu måste jag gå mata min katt, han är lite sur på mig just nu känns det som...

Photobucket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0