Lördagen~

Okey nu är det söndag och det är skönt att vara hemma, känns som att jag har en hel del att skriva om so jag vet inte riktigt vart jag ska börja... hehe.

I alla fall Lördagen gick helt bra på det där placet som jag fortfarande inte kommer ihåg vad det kallades, men det va typ en stor församling med folk som hade olika utställningar om sina arbeten och skolor och sånt. Som sagt jag, Emma och Anna va där och representerade Sveps men det kändes som det va lite dålig dag för oss inte ås många som va intresserade av oss tyvärr men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång i framtiden. Men vi hade jätte trevligt i alla fall och tiden gick snabbt, fanns musik också där som va bra och andra lite mindre bra men inget jag skulle klaga över i alla fall.

Efter allting va slut så va Anna så jätte hungrig, kändes som det ända hon kunde tänka på just då va mat haha. Jag va rätt hungrig själv så jag klagar inte, vi gick in på en McDonalds för att få mat i oss och det va rätt trevligt att bara sitta där och chilla efter dagen. Sen så slutade vi med dagen hemma hos Anna för att ha en mysig film kväll vi kolla på The Cube 2 och spaceBalls. Måste säga att jag va besviken på The Cube den kunde varit mycket bättre men aja nu har man sett den i alla fall och tvivlar att jag kommer se 3an.

Kommentarer
Postat av: emzi

Jag tror inte hon tänkte på något annat än mat hela dagen nästan! xD

2008-10-05 @ 12:52:21
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0