Morgon blogga >.<

Okey donno varför men jag har inte så mycket annat på morgonen att göra så för att få tiden och gå lite snabbare så kan jag lika gärna skriva ett morgon inlägg i min blogg... Jag kan säga att det är inte så jätte bra väder idag i alla fall ser ut att bli regn.

Men annars så känns det som att det ska bli en bra dag, jag känner mig pigg.

Jag har mina kläder tvättade speciellt min favorit skjorta och så har jag på mig mina nya byxor som jag längtat efter att få använda förmodligen kommer Anna ha samma byxor som mig idag haha får se om någon märker det... hehe.

Och för er som vill ha lite musik så kan jag ju lägga in den här låten, Inte någon favorit band på något sätt till mig men låten är bra ändå tycker jag.

Sum41 - Still Waiting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0