planeringar?

Humm... jag fundera en dag, att jag har så mycket att göra men ändå inte tillräckligt känns det som. Men sen idag på vägen till Sveps med Emma på metron så snacka vi om hur det kan bli jobbigt att om man har för mycket att göra, jag vet inte riktigt känns typ efter sveps varje dag som att jag inte vill åka hem utan skulle vilja stanna nera på stan och göra något även om det vore något simpelt som att sitta någonstans och ta det lugnt.

För att efter att man kommer hem så blir man så där lat och på något sätt känner sig helt slut och inte riktigt orkar gå iväg igen någonstans.

Men jag vet inte får väl se... Imorgon har jag lite att göra i alla fall ska hjälpa Anna och färga håret, sen på Lördag ska jag följa Emma till en träff med kompisar och sen kanske efter det träffa Anna om inte något annat... Men Söndagen blir tråkig känns det som eftersom jag inte har några planeringar alls... ush jag vill ju inte sitta hemma heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0