Super dag! ^^

Oj idag blev det en helt super dag känns det som!
Eftersom vi slutade extra tidigt på Sveps idag så bestämde jag och Anna redan igår att vi skulle gå hem till mig en stund idag fast vi fick med Emma också hem till mig wheeee! Så vi börja kolla några delar av en japansk serie som heter Great Teacher Onizuka (GTO) som jag tycker är så jätte bra. Jag fixa även mat så vi åt hemma hos mig så att man inte behöver vara hungrig... hehe. Sen börja klockan bli lite mycket så vi kolla på lite musik videor på youtube innan Emma och Anna skulle åka hem och jag skulle åka till min mormor en stund för att lämna av lite saker. På vägen hem blev jag lite sugen på godis så jag köpte lite chockolad och åt det på bussen på väg hem.

På Sveps så börja vi idag med att gå runt lite i Helsinki för att kolla på olika skylt fönster för att Emma, Anna och jag har ett projekt där vi ska göra en ny reklam dit för Sveps och vi har redan en super bra ide nu är det bara att börja sätta igång och göra den. Fick även mitt kontrakt på Sveps förlängt idag vilket jag är jätte glad över!

Men!.. Här kommer en video av det som vi kolla på idag, måste säga att jag diggar hans hår som fan! På minner om stilen Cloud använder från Final Fantasy 7

Gackt - Vanilla



För er som vill jämföra så ser Cloud ut så här


Kommentarer
Postat av: emzi

Everyone loves Gackt! :D

2008-10-14 @ 22:01:09
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0