Min Blogg design >.<

Hej!

Okey idag har det ärligt talat inte hänt mycket, förutom att jag varit och handla mat och kom hem nyss, hehe.

Jag skulle behöva börja jobba på min blogg design lite så att den blir personlig men jag har inte några bra ide, skulle behöva ha nån bra foton av mig kanske att sätta upp och ja resten kan jag nog göra med photoshop men ja jag vet inte riktigt det där med fotografen för jag hatar verkligen se mig själv på bild. Känns som att dom blir helt misslyckade alltid, tror inte alla är födda med att va framför en kamera heller.


Men... idag tänkte jag att  dela med mig av en låt, jag valde just den här musik videon för att det är en av mina favorit låtar med H.I.M. Sen så jag tycker Ville Valo ser så cool ut i den videon, "cool" kanske inte är rätt ord för det men jag kommer inte på något annat så att man inte misstolkar det. Jag gillar hans stil rent utsagt... så har han så jävla bra röst också för den här typen av musik. Och nej jag är helt straight som det går att va så få ingen dum ide av det jag skrev nyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0