Var, när, hur? ~away~... Blä!

Det blev ingen fotografering idag som jag hoppats på, men ja det finns ju hur många dagar som helst så det får bli en annan dag som Emma kommentera. Va inte så bra väder heller, blåste rätt mycket och så va det målnit så det hade inte varit roligt och vara där frysande.

Annars har dagen varit lite upp och ner idag Jag kan inte och vill inte riktigt sätta ord på det men sen så fick jag inte så mycket sömn förra natten så jag va nog ganska "away" idag känns det som.

Men! Annars så börjar hemsidan få form. Har gjort alla knappar och sånt nu måste bara få hjälp med att sätta ihop allting, ja det är små saker men han som ska hjälpa mig är sjukskriven så jag kommer nog inte kunna få upp den i veckan. Ska även sätta in ett galleria dit som jag däremot inte har skapat än så jag får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0