Ny vecka, bra start!

Ja nu är det måndag vilket betyder att det är en ny vecka igen, yay!

Idag va dagen helt underbar, fick inte mycket gjort av min hemsida idag för för jag sitter fast och vet inte riktigt hur jag ska fortsätta men det skulle jag få hjälp med imorgon. Så jag och Emma spendera tiden för det mesta tillsammans och hade det jätte mysigt, Det måste vara det som gjorde att dagen känns så bra idag!



Jag vet inte varför men den senaste veckan så har jag varit väldigt dragen till en låt text. Jag är en stor H.I.M fan så det kan ju ha något med det att göra, älskar alla deras lyriks... Dom har en speciell känsla

H.I.M - Death Is In Love With Us
I know it and I feel it
Just as well as you do, Honey
It's not our fault if death's in love with us
It's not our fault if the reaper holds our hearts

 41+66.6 = our loss
We're breathing only to fade away
We're running just to get caught

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0