Så kan det bli...

Idag när jag kom hem så va jag tvungen och gå till affären, men på vägen tillbaka så gick jag förbi TV-spelbutiken och kom på att jag hade ju förhandsboka WoW expansionen. Eftersom jag knappt spelar eller har intresse för det så stort så tänkte jag att jag skulle gå in och av bokar haha, måste säga att han som stod i kassan blev stort förvånad att jag av boka det. Fick en känsla att jag måste nog vara den första som gjort det. Känns bra ändå att jag gjorde det.

Jag har typ en rädsla eller oroar mig att jag ska börja spela WoW igen eller spel överhuvudtaget som jag gjorde tidigare ush det är inte bra, jag måste bara försöka hålla mig sysselsatt hela tiden. Jag får lita på att Emma och Anna hjälper mig i värsta fall om det skulle bli så.

Imorgon ska jag, Emma och Anna åka till Brunnsparken om det är fint väder och fotografera, fast enligt vädret på TV så skulle det kanske bli lite regn men man får se det imorgon jag hoppas verkligen inte för jag ser framemot att vi ska dit imorgon.

Kommentarer
Postat av: emzi

Tyvärr så blev det inte av. En annan dag. :)

2008-10-01 @ 15:28:27
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0