Förändringar...

Jag trodde aldrig jag skulle göra en blogg, men nu har jag gjort en. Det har typ känt lite meningslöst tidigare att göra en för jag har inte haft direkt något att skriva om. har ju alltid varit den personen som sitter hemma och gör nästan ingenting.

Men nu när jag har börjat på Sveps så har jag träffat två underbara tjejer där som heter Emma och Anna vi har nu spendera mycket tid tillsammans både på vardagar och helger och haft jätte trevligt. Det känns som att jag är en helt ny person jämfört med innan.

Sen har jag inte haft något intresse av annat än och spela tidigare men det känns som jag har tappat mitt intresse för att spela vilket är jätte skönt också istället så tror jag att jag har hittat ett nytt intresse... fotografera. Ja jag trodde aldrig det kunde va så roligt speciellt efter min och Emmas fotograferings promenad vi hade i torsdags, jag fick hela 194 bilder. Några av dom kommer finnas på min hemsida jag jobbar på i Sveps, men det kommer ta nog ett tag innan den kommer upp.

Idag så va jag, Emma och Anna ute på stan och hade jätte trevligt, gick runt en massa i olika affärer och sen till en park jag inte mins namnet på.

Men utsikten där va helt underbar så vi bestämde för att komma tillbaka dit någon dag och fotografera det, jag ser verkligen framemot det.

Kommentarer
Postat av: emzi

Ja. Jag är så underbar.

And my ego is huge. Hi sweet.



xD

2008-09-28 @ 15:55:40
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0