Lungt igen...

Ja nu e det lungt igen och snart ska man sova så man orkar upp till sveps imorgon.

Idag har det nog inte hänt så mycket förutom att Kalle varit här och chillat lite och spela lite ochså.


Jag har fundera på att värkligen satsa på en systemkamera för jag skulle så villja ta bilder på allt möjligt och lägga upp i bloggen. Sen om jag även nu slutar Sveps snart om interjuvn går bra och allt så kan jag inte låna den kameran längre vilket är synd. Men ja om jag sparar riktigt mycket så ska det nog gå bra ändå.

Men ush jag e så närvös för interjuven med tanke på att den kommer vara på engelska och jag kan ju det men jag e inte van och prata engelska så där... jag kommer sitta som en närv vrak på sveps imorgon och hoppa till på allt som händer omkring mig >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0