New Year!

Okey mitt först blogginläg det här nyåret...wicked! Okey vad ska man börja.


års shiftet var helt bra, i början va det lite trögt och så vidare men det slutade bra ändå helt chill.

sen nyårslöften... ja jag har tänkt ganska mycket hahaha ja jag tänker mycket ändå på alla möäjliga... strange things. Men in any case Emma hjälpte mig att komma på ett.

Vilket är att inte fylla game time på wow... haha jag vet att man kunde säga "sluta spela wow" men det har ju typ redan gjort så there is no challenge med det, Almost like i could cry... not! hahahaha

Whatever... Men PRECIS när jag loggar in på bloggen så kom jag på mitt andra nyårs löfte...

Att Skriva mera i min blogg... hmm ja det kanske blir en lite mera av en... challenge... hahaha ja det blir intressant.

Okey humm kan även låta er få höra min första låt som jag hörde på det här året vilket är....


DJ Passion - I Remember
(Orginal: Cansis - Kiss Me)





Och fråga inte mig varför jag lysnar på techno!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0