Nytt försök.

Okey nu tänkte jag göra ett nytt försök med att skriva av ett Final Fantasy spel samtidigt som jag spelar det,f ast med lite förändringar. jag tänker spela 2-3 timmar lite då och då sen tänker jag vänta tills nästa dag som jag skriver om det för då kan man skriva det på ett bättre sätt än om man skriver det på direkten efter.
Jag får se om det lyckas bättre den här gången fast jag vet inte riktigt vilket FF spel jag ska ta men det kommer nog bli FFIX (Final Fantasy 9).

Annars så har det varit en jävla mycket tjaffs och bråk på senaste tiden som jag är så trött att lysna på, men dagarna går på det här har varit en av de bättre veckorna måste jag nog säga ändå. Det känns som att saker börjar gå uppåt, låter nog negativt att säga men om jag känner min egen tur rätt så tar det nog inte länge innan allting faller ner igen så jag får nog ta och nujuta av det så länge det varar.

Idag har det varit lite spring ute, va först hem till Emma och vakta till så hon städa fast hon va så duktig att jag inte behövde se efter henne så mycket ändå. Sen så vill jag önska henne lycka till i sverige och att hon har det jätte trevligt!

Helgen är redan full planerat, Fredag blir det att hänga med Laila och tror Anna skulle komma också. Sen på Lördag så kommer Annas föräldrar med massa saker så jag ska hjälpa henne och något mera så det blir lite tungt och även på Söndag är det Film Kväll planerat.
Haha ja vad kan jag säga mera än att heldre uta och göra saker än sitta hemma och spela WoW!

Kommentarer
Postat av: emzi

En massa spring idag. Jag blev riktigt trött. och jag skall ännu packa och städa....gäsp

2009-01-22 @ 21:14:14
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0