En fin dag.

Nå idag har jag nog inte så mycke att berätta om men...


Igår, det va nog den finaste dagen på länge. Att vakna upp till av att solen lyser rakt mot en och värmer det är nog det bästa sättet att vakna på. Hela vädret igår gjorde så jag va typ hyper eller något, jag ville bara vara ute och göra något.

Nå det sluta med att jag och kalle gick på lite biljard, efter det så hängde vi runt på stan för att vi skulle kolla på en film The Watchment eller vad den nu heter... orkar inte kolla upp det nu om det är rätt namn. Men i alla fall det gick typ hela dagen till det och snacka om att det va skönt att komma hem sen och vila ut sig och vist va man nog trött också.

Jag önskar det kommer flera sånna där fina dagar... för inte långt efter dem så kommer sommaren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0